domingo, 29 de setembro de 2013

AGORA SI QUE COMEZAMOS


Ola rapaces:

Xa sei que me botabades de menos. A mín e ás nosas sesións do Club de Lectura. Pois estades de sorte. Xa non tedes que agardar demasiado. O vindeiro martes, día 8 de outubro, ás 15,30, daremos o pistoletazo de saída a nova tempada, a que fai o número catro. E por suposto, os que queirades quedar a xantar vémonos ás 14,10 na biblio. 
Así que vos agardo a todos, en especial aos novos -a ver eses pequenos de 1º de ESO con cara de ler moito-, aqueles que teñades interese polas boas historias. 
E unha mensaxe especial para os meus benqueridos veteráns que xa estades en 2º de BAC (Claudia, Andrea, Carolina, Elisa, Borja, Luis, Silvia, Irene, Isabel, María, Christian, Gonzalo). Xa sei que tedes por diante un curso moi esixente. Pero me gustaría pedirvos que cando menos no primeiro trimestre non esquezades a nosa cita co club. Xa son tantos anos convosco que non quero perdervos.
E para todos en xeral, recordade a nosa xuntanza mensual cos libros e con outros lectores, para poñer en común vivencias e opinións. Non vos arrepentiredes.
Estou desexando volver vervos a todos e que me contedes cal foi o voso libro de cabeceira durante as pasadas vacacións.
Apertas:
SOCAS

Ningún comentario:

Publicar un comentario